Quali sò i passi di u flussu di travagliu di una macchina di stampaggio cumpletamente automatizata?

U flussu di travagliu di unmacchina di stampaggio cumpletamente automatizatainclude principalmente e seguenti tappe: preparazione di l'attrezzatura, cunfigurazione di i parametri, operazione di stampaggio, girata è chiusura di i matracci, ispezione è trasferimentu di qualità, è spegnimentu è manutenzione di l'attrezzatura. I dettagli sò i seguenti:

Preparazione è messa in funzione di l'attrezzatura: L'operatore accende prima a macchina, verifica l'integrità di e cunnessione elettriche, verifica a pressione normale di l'oliu di u sistema idraulicu, assicura una lubrificazione adatta in tutti i punti è cunfirma chì tutti i sistemi funzionanu currettamente.

Cunfigurazione di i parametri: Nant'à l'interfaccia di l'urdinatore di cuntrollu, i parametri cum'è e dimensioni di u mudellu, a velocità di stampaggio, e specifiche di a dimensione di u matrazzu è a pressione di cumpattazione sò cunfigurati per risponde à i requisiti di fusione.

Operazione di stampaggio:
Riempimentu di sabbia: Accendete u miscelatore di sabbia per mischjà uniformemente a sabbia di stampaggio. Dopu avè cuntrullatu u so cuntenutu d'umidità, trasportate a sabbia à a tramoggia di sabbia di a macchina è riempite e zone designate di u matrazzu.
Cumpattazione: Attivate u mecanismu di cumpattazione per cumpressà a sabbia in u matrazzu, spessu incorporendu tecniche di cumpattazione per vibrazione per migliurà a densità di u muffa.

Rimozione di u mudellu: Dopu à a fine di a cumpattazione, estrae delicatamente u mudellu da u stampu di sabbia, assicurendu chì a cavità di u stampu resti intatta.
Girata è chjusura di u matrazzu: Per i prucessi di stampaggio di cope and drag (matrazzu superiore è inferiore), sta tappa include a rimuzione di u mudellu è l'espulsione di u matrazzu dopu chì u drag hè statu cumpattatu. Hè seguitatu da u girà di i dui matrazzi, a perforazione di e porte di colata è di i riser, a messa in opera manuale di u core (se applicabile) o a girà di u matrazzu di cope, è infine l'assemblaggio (chjusura) di i matrazzi.

Ispezione è Trasferimentu di Qualità: L'operatore ispeziona visivamente u stampu di sabbia per crepe, rotture o anguli mancanti. I stampi difettosi sò riparati. I stampi qualificati sò trasferiti à prucessi successivi cum'è zone di colata o di raffreddamentu, mentre chì simultaneamente si monitorizza u statu di funziunamentu di l'apparecchiatura in tempu reale (per esempiu, pressione, temperatura).

Spegnimentu è Manutenzione di l'Attrezzatura: Dopu à a fine di i travaglii di pruduzzione, disattivate u sistema di furnimentu di sabbia, l'unità di cumpattazione/vibrazione è l'urdinatore di cuntrollu prima di scollegà l'alimentazione. Pulite a sabbia residua da l'internu di l'attrezzatura è da e superfici di i matracci. Eseguite a sustituzione regulare di i cumpunenti usurati è eseguite a manutenzione prugrammata.

junengFactory

 

Quanzhou Juneng Machinery Co., Ltd. hè una filiale di Shengda Machinery Co., Ltd. specializata in apparecchiature di fusione. Una impresa di R&S high-tech chì hè stata dapoi tantu tempu impegnata in u sviluppu è a pruduzzione di apparecchiature di fusione, macchine automatiche di stampaggio è linee di assemblaggio di fusione.

Sè avete bisognu di unmacchina di stampaggio cumpletamente automatizata, pudete cuntattà ci per mezu di e seguenti informazioni di cuntattu:

Direttore di vendita: Zoé
E-mail : zoe@junengmachine.com
Telefono: +86 13030998585


Data di publicazione: 07 d'aostu 2025