Classifica di a pruduzzione di casting mundiale

Attualmente, i primi trè paesi in u mondupruduzzione di castingsò a Cina, l'India è a Corea di u Sud.

A Cina, cum'è a più grande di u mondupruduttore di casting, hà mantinutu una pusizione di punta in a pruduzzione di fusione in l'ultimi anni. In u 2020, a pruduzzione di fusione di a Cina hà righjuntu circa 54,05 milioni di tunnellate, un aumentu annuale di u 6%. Inoltre, l'industria di fusione di precisione di a Cina hè ancu assai sviluppata, cù u cunsumu di fusioni di precisione in u 2017 chì hà righjuntu 1.734,6 mila tunnellate, chì rapprisentanu u 66,52% di u vulume di vendita mundiale di fusioni di precisione.

L'India occupa ancu una pusizione impurtante in l'industria di a fusione. Dapoi avè superatu i Stati Uniti in a pruduzzione di fusione in u 2015, l'India hè diventata u secondu più grande produttore mundiale di fusione. L'industria di a fusione indiana include una varietà di materiali, cum'è leghe d'aluminiu, ghisa grigia, ghisa duttile, ecc., aduprati principalmente in l'automobile, a ferrovia, e macchine utensili, l'articuli sanitarii è altri campi.

A Corea di u Sud hè terza in a classifica mundiale di a pruduzzione di fusione. Ancu s'è a pruduzzione di fusione di a Corea di u Sud ùn hè micca cusì alta cum'è quella di a Cina è di l'India, pussede una tecnulugia di fabricazione di l'acciaiu di punta mundiale è una industria navale sviluppata, chì furnisce ancu un forte sustegnu per u sviluppu di a soindustria di a fusione.


Data di publicazione: 18 d'ottobre di u 2024